Living for the weekend

Om man skulle ta och gå och lägga sig snart kanske..? Känner mig jäkligt trött och funderar över om jag håller på att bli sjuk - vore väldigt onödigt måste jag säga!
 
Hur som helst sitter jag och varvar ner och lyssnar på musiken till The Amazing Spiderman - ganska bra soundtrack faktiskt, men james Horner är ju rätt duktig också så.
Anneli åkte hem för en stund sedan - vi har kikat på tre True Blood-avsnitt - snacka om att de klämmer in en jäkla massa saker i de avsnitten, och en hel del väldigt skumma saker. Det är rätt solklart att de kör helt sin egen grej nu iaf, finns inte många element kvar från böckerna längre - fast det är rätt bra på något sätt.
 
Var rätt längesedan jag skrev sist nu - kommer knappt ihåg allt som har hänt! Det har varit mycket jobb som vanligt - det tar ju oftast det mesta av vardagarna.
Annars har det blivit lite bio - jag, Marcus och Ölander var och tittade på den helmacho The Expendables 2 - och den var faktiskt rätt underhållande!
Förrförra helgen hade vi en liten kräftskive/grillkväll ute i Ambjörnarp - fredagskvällen var väldigt lugn och mysig och jag och herr Andersson tittade bla på Wolverine. På lördagen trillade folket förbi framemot eftermiddagen och så blev det en och annan öl, mat och ett antal timmar i badtunnan - blev till och med ett och annat dopp i sjön, kallt men skönt!
Söndagen vart väldigt chill och det blev mest vila och städning.
På måndagen åkte jag och mamma en sväng till stan och jag inhandlade ett par nya vandrardojor - kändes rätt skönt, känns som mina gamla har gjort sitt och mer därtill! Sedan åt vi middag på Babbel - jäkligt gött!
Hum...vi hade en dag som vi kikade på The Best Hotel Marigold också - en lite mysig rulle!
 
I torsdags var jag hemma hos Johanna en sväng och kikade på Once Upon A Time - väldigt trevligt!
Denna helgen blev det bla "After run" hos Muffe och Sofie som var duktiga och sprang kretsloppet. Så på kvällen ble det lite utgång med en tur till Grand - var jäkligt längesedan sist så det var trevligt!
Söndagen var kanske inte riktigt lika trevlig - kände mig jäkligt seg hela dagen. Men vi drog en sväng till ÖF och åt lite hos päronen Andersson och visade The Amazing Spiderman i medborgarhuset - den drog inte så många men fler än vad jag hade trott!
 
Och det var väl det i stora drag - nu tror jag faktiskt att jag skall bege mig mot mjukare breddgrader, känner att sängen lockar en hel del!
Så jag önskar er en godnatt, och hoppas ni får en fin vecka!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0