Det går bra nu

Aloha!!
Sitter här och längtar efter lite värme och sol - hade varit guld värt just nu, är ju så jäkla kallt ute!
Hade nog inte haft hälften så svårt för det om det inte var på grund av posten. Men att köra moppe i det här är så jäkla motigt! Är överlycklig över att ha FC idag för då behöver man inte ha ångest för sådana saker. Var ute igår och det vart lite småkyligt - tror mina händer hatar mig litegrann för att jag utsätter dem för sådan tortyr. Dessutom skall jag ut imorgon också - usch och fy! Inte nog med att det gör ont i kroppen - jag blir ju verkligen som en liten barnunge när jag är kall dessutom! :-) Så idag njuter jag.
Har delat schema så jag är hemma en sväng och slappar lite - har kikat lite på fantastiska Two Guys and a Girl (and a pizza place). Om en stund får man ta sig ner och jobba ytterliggare några timmar.
 
Vad hände förra veckan då?
Jobbade både i Tranemo och Svenljunga - lärde mig bland annat en förtur i Tranemo. I måndags drog jag in till stan efter jobbet och hängde med Herr Andersson. Sedan kom han förbi här en sväng på torsdagen - annars var det en lugn vecka.
I fredags blev det bio med Daniel och Åsa - Django Unchained. Riktigt bra - med en fantastisk Christoph Waltz!
På lördagen hämtade jag och pappa min nya säng, fixade lite nya sängkläder också. Hur som helst är den helt gigantisk - känns som om den tar upp halva rummet! ;-) Men jäkligt skön är den iaf.
Städade och grejade lite, sedan åkte jag in till stan igen för att kika på P3-guldgalan med lite skönt folk.
Söndagen blev ganska lugnt - jag och Marcus provade på Mansions of Madness, vilket var lite mer komplicerat än något jag spelat innan - men efter den provomgången skall man nog ha lite bättre koll iaf. Jag är ju så jäkla kass när det är en massa olika saker att hålla ordning på - men men, trial by error osv! Nu är jag förhoppningsvis lite bättre rustad för att hålla vansinnet och diverse monster på en armslängds avstånd! :-P
På kvällen blev det sedan middag med pappsen - väldigt trevligt.
 
Kikade på andra avsnittet av Once Upon a Time igår också - missade det i torsdags. Det är fortfarande mysigt fjantigt - fick verkligen utöva självkontroll för att inte ta ett avsnitt till.
Använde min torktumlare för första gången igår också - vilken fantastisk uppfinning! Är verkligen toppen att ha sin egen tvättinrättning!
 
Hur som helst, ni får ha det så bra - jag skall greja lite innan det är dags att dra på sig postiskläderna igen!
Ha det fint!
Harry Clea`vage
2013-01-22 @ 18:46:48

http://www.youtube.com/watch?v=BYc29dVFG98




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0