Med andra ord

Helg! Det är lika skönt varje gång. Det finns inte mycket som slår sovmorgon vad det gäller vardagslyx.
 
Har haft en medelaktiv dag idag åndå. Var ganska duktig imorse och kom upp vid nio, fixade frukost, tvättade och dammsög. Sedan blev det en tur till stan där jag fixade ett par nya byxor bla. När jag kom hem svängde jag förbi mamma och åt och tjötade lite. Och nu sitter jag och slöar och lyssnar på musik från när man var liten - 90-talshits kanske man får säga. Det är ganska underhållande faktiskt.
 
Vad har hänt sedan sist då?
Slutet av december spenderades med "långledigt" om man nu får kalla fyra dagar för långt...
Hade en riktig skitlördag där den sista helgen men blev räddad av Johanna som bjöd på middag och så tittade vi på The Dictator som låg på en perfekt nivå för den dagen. Väldigt välbehövligt. På söndagen kom Marcus hit och på måndagen åkte vi ut till Ryasjö med en massa annat folk för att fira ut det gamla och in det nya året. Det blev mat, dryck och bla några väldigt spännande omgångar kasta gris.
Och så vart det, väldigt odramatiskt, 2013.
 
Första veckan på nya året var väldigt lugn sedan - mest jobb som vanligt. Men till helgen blev det - beroende på hur man ser det - väldigt spännande. Spelhelg stod nämligen på schemat och jag och Marcus spelade lite själva - bla Smallworld och zombie-spelet Last Night on Earth (som Herr Andersson lärde mig med beundransvärt tålamod). På lördagskvällen kom först Daniel och Åsa hit och så fixade vi Tacos. Sedan kom även Oskar och Jenny förbi och så blev det TP och Alias - väldigt trevligt. Sedan invigdes även Daniel i Last Night on Earth-spelandet. Och eftersom han fick mersmak så blev det en omgång till på söndagen.
 
Sedan har det varit mer jobb i den gångna veckan - både i Svenljunga och Tranemo, vilket har funkat rätt bra även om det är jäkligt stressigt att stå i FC på kvällen i Tranemo.
Har köpt en säng också...eller beställt en snarare - den kommer i slutet av nästa vecka, ser verkligen fram emot det! Har inte direkt saknat det innan men nu när det är på G så vill man ha den med en gång! :-)
 
Hur som helst, nu får jag nog avrunda.
Önskar er en trevlig helg och vecka!
Tjohej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0