Viva Piñata!

Åh så var det måndag igen - imorgon är det tisdag vilket betyder att snart är det fredag!
Längtar redan är jag rädd.
 
Har jobbat kvällen idag vilket innebar sovmorgon imorse - väldigt skönt och välbehövligt efter en stormig och smått sömnberövad helg.  Åkte runt ute i skogarna idag och såg eländet Egon ställt till med. Det måste ju varit en av de värre stormarna på ett tag..?
Sedan hemkomst har timmarna bara flugit iväg - kan bero på att jag har fått tag på ett nygammalt spel som jag gick miste om när det kom men som jag fick för mig att börja spela nu - nämligen Viva Piñata. Väldigt mysigt om än kanske lite banalt spel - men jag gillart! Nu har jag kommit på hur jag skall spara också så nu behöver jag inte börja om från början hela tiden!
 
 
Jag  är rädd att hela veckan kan gå åt till detta trädgårdsarbete/"djuruppfödande".
 
Helgen annars var rätt lugn - förutom att kura ihop sig bortom stormens räckhåll och oroligt titta på de skallrande fönsterna som lät som om de skulle spricka när som helst. Sedan blev det lite disk, tvätt och bakande (Annelis "kaka på burk"-julklapp) också. Annars var det mest slappt - blev lite The Tudors och Battlelore i lördags och i söndags blev det en fika då mamma Mona kom förbi, sedan indiskt och X-men: Days of Future Past (Så jäkla bra förövrigt, det är nog min favorit X-film...) och resten av kvällen spenderade jag med Viva Piñata.
 
Nu är det dock dags att krypa ned i sängen och ladda för en helt vanlig arbetsdag imorgon. Så med det önskar jag en godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0